Nie narzekamy na klimat - my go tworzymy!

sobota, 26 grudnia 2009

Choinka Rivendell




«Różyczka Cotton» o mój wielki Boże!!!!
«Lugh Lamhfada» La la
«Minstrella» O jeeejku
«Khae» Ale ładnie.. :)
«Różyczka Cotton» coś niesamowitego!!
«Cahir» :)
«Petrus» przemiło tutaj\\
«Carnivore Vulgaris» o w ryjek smoka Eugeniusza !! a gdzie my jesteśmy ???
«Carnivore Vulgaris» siadaj obok Waści Roksariusie
«Roksarius» Noys ale masz sukienkę piękną i kapelusz :)
«Minstrella» Bim bom, hej Aldi
«Minstrella» A ja mam dla wszystkich prezenty!
«Yunalasca» Dzięki to takie słodkie. ;)
«Sandariel» ale wigilijny nastrój
«Mook II» To ja mam władzę nad Sadem!
«Yunalasca» Są opłatki....?
«Minstrella» Ni ma
«Minstrella» to symulacra
«Mook II» mamy japka! Japkami się podzielmy :>
«Noys» ja mam smażone ziemniaczki :)
«Sandariel» to i tak wiele;)
«Roksarius» :))))
«Yunalasca» To zaczynamy...?
«Minstrella» składajmy sobie zyczenia:)
«Vesemir» Da?
«Lugh Lamhfada» Ja składam wszystkim
«Yunalasca» Mogę pierwsza...?
«Sandariel» a kim jest Yunalasca?
«Noys» no właśnie
«Minstrella» Ja składam wam życzenia wspanialej zabawy
«Khae» Radości, uśmiechu!
«Minstrella» niesamowitych przygód
«Mook II» Tak tak, najlepszego ;p... nie lubię składać życzeń
«Carnivore Vulgaris» zdrowia i szczęścia :)
«Khae» Mnóstwa sukcesów. :)
«Mook II» Sto lat młodej parze?!
«Minstrella» i japka!
«Mook II» hahahah :D
«Cahir» cicho :D
«Mook II» To ja mam władzę nad sadem! :D
«Noys» i żebyście nie byli mniej szaleni, niż zwykle
«Roksarius» Japka i zdrowia :)))
«Petrus» by każdy z was, nawet w chwilach goryczy umiał znaleźc powód do uśmiechu od ucha do ucha
«Yunalasca» Życze wam zdrowia, szczęścia, pomyślności dużo radości pociechy dzieci w przyszłości przyjaciół wielu i Euro w portfelu.
«Sandariel» o wiedzialem, ze Yunalasca to Euro
«Carnivore Vulgaris» mości Roksariusie, a Tobie i sobie ,tak całkiem osobno, mnóstwa win do wypicia życzę :)
«viking» Najlepszego... Nie lubię wierszy okazyjnych tworzyć :)
«Roksarius» Ooo tak mości Carnivore wzajemnie :)))
«adept dominisia» Przepraszam...A co do życzeń to z mojej strony Życzę wam wszystkiego najlepszego i hucznej zabawy w Sylwestra ;d :*
«Carnivore Vulgaris» oczywiście wszystkich chetny zapraszam do spożywania tego szlachetnego trunku :)
«Yarpen Zigrin» życzę wszyskim takiego spotkania w przyszłym roku ,w tym samym komplecie
«paladyn mroku» zdrowia i szczescia
«Sandariel» ale tak czy owak chciałem powiedzieć, że bardzo cenię Twoje opowiadania Yunalasca
«Noys» dżizas
«Petrus» oj Sandariel, teraz wiem czemu cię Szanżariel niektórzy przezywają
«Yarpen Zigrin» :)
«Noys» on ma mnóstwo imion, na drugie Narcyz
«Yunalasca» ; D
«Sandariel» śliczny pseudonim
«Sandariel» bardzo mi się podoba
«Vesemir» Szanżariel?
«Sandariel» tak
«Vesemir» Piaskowysyren prędzej :F
«Minstrella» To ja sie pozbęde prezentow teraz
«Minstrella» No, śpiewajcie
«Księżniczka Ellysmery» Kolędy :)
«Różyczka Cotton» wszyscy się zastanawiają czy byli grzeczni...
«Khae» Ciiiicha noooc...
«Yarpen Zigrin» :))
«Roksarius» Ja nie potrafie śpiewać :)
«Yunalasca» Święęęęta nooooc.
«viking» Ja też:)
«Khae» Och, jak większość zapewne.. ;)
«adept dominisia» Tylko nie śpiewanie :(
«Carnivore Vulgaris» przybieżeli do Ithanu żołnierze... lala
«Yunalasca» Pookój nieeesieee ludziąąą wszeeem aaa u złóóóóbka maaaatkaa święęęta.
«Księżniczka Ellysmery» hihi :>
«Vesemir» ludzią?
«Vesemir» To taką człowieczką?
«Carnivore Vulgaris» ... każdy wino do rąk swoich juz bierze... lala
«Petrus» o, oooO, oooO ooooO, i exesis deeoo
«Petrus» chałwa na wysokości ? ;p
«Roksarius» Wszystkiego najlepszego mości Carnivore :)
«Carnivore Vulgaris» no może byc na nizinach ostatecznie :)



«Cahir» chałwa jest bałkańskim ciasteczkiem :>
«Vesemir» A nie, bo mejd in czajna
«Sandariel» nie znam się,ja jestem śląskim ciasteczkiem
«Mook II» Sand, jesteś ciacho xD
«Mook II» śląskie
«Yarpen Zigrin» kreplem?
«Mook II» ale ludzie i tak wolą mnie! :D
«Cahir» z dziurką, jak kluseczki? ;-)
«Sandariel» ee tam
«Mook II» Sand, ale jedno muszą nam przyznać, nigdzie nie ma takich dobrych klusek, jak u nas! :D
«Noys» Aldi, obudź się
«Aldi» ru daaa
«Petrus» przydałby sie makowiec z zawartścia maku 150% ;p
«Mook II» Minn, wiesz, że to fajny pomysł był taka grota?
«Mook II» idealna lodówka, jedzenie nam się nie zepsuje ;O
«Ormius» :D
«Mook II» Cahir, masz głowę :-)
«Cahir» dlatego ciepło się ubrałam :D
«Księżniczka Ellysmery» Hmm..ten deser przede mną wygląda apetycznie..
«Mook II» nie fer, a ja nawet brody nie mam :< «Mook II» dobrze, że pod włosami mogę się schować :>
«Cahir» wtul się w płaszcz Sanda ;-)
«Mook II» Sandariel, mogę się wtulić w twój płaszcz?
«Minstrella» Mook, ryzykujesz życiem
«Mook II» tak właściwie, od kiedy ty masz płaszcz?:P
«Sandariel» wtulaj się Mook
«Roksarius» Teraz trąbkami możemy sięgać do beczki :))))
«Mook II» *tuli się w niewidzialny płaszcz*
«Carnivore Vulgaris» nie żeby to nałóg był, ale postoję przy winie :D
«Carnivore Vulgaris» a i na blacie za nami trunki szlachetne kuszą...
«Yarpen Zigrin» piwo by się przydało:D
«Maddox» witam Wszystkich :)
«Mook II» Hej :d
«adept dominisia» Hej Maddox ;d
«Ormius» Maddox to musiał za dużo fasolki po bretońsku zjeść że aż tak mu peletyna powiewa :p
«Roksarius» A ja mam bigosa :D
«Aldi» aaaa renifer mnie deptuje
«Cahir» Al, to moje miejsce przy beczcce
«Cahir» :D
«Cahir» mam bardzo duże różki :>
«Minstrella» Na całej połaci...
«Cahir» Amiś :)
«Aldi» papuć :D
«Księżniczka Ellysmery» Hej Amai :)
«Amai» hej :)
«Carnivore Vulgaris» obaliłem się na antał :(
«Yarpen Zigrin» zdrowie pieknych pań!!!:)
«Khae» Kto zjadł japka?
«Minstrella» Na całej połaci...
«Mook II» nikt:O
«Mook II» ja mam władzę nad japkami!
«Minstrella» W przeróżnej postaci - śnieg Na siostry i braci
«Khae» Zabrałeś japka!
«Mook II» Stoję po szarej stronie mocy :O
«Cahir» *pyzi się*
«adept dominisia» Aldi zagrasz coś na Mandolinie ;> ;d
«Minstrella» wiecie, rzadko ma się czas w Margo, a to takie cenne:)
«Petrus» zgodzić sie musze z tobą , Minn ;)
«Drizz`t» wiem, qrcze, wiem ... jemioły tu brakuje !!!
«Mook II» O_o...
«Minstrella» *dosiada się do budyniu*
«Minstrella» Co się robi, jak sie juz naje, naśpiewa, dostanie prezenty i jest tak błogo?
«Fenna» śpi :D
«Aldi» pije dalej ;)
«Yarpen Zigrin» pije się dalej:)
«Roksarius» Nooo :D
«Carnivore Vulgaris» no to pijmy :D
«Carnivore Vulgaris» siuuup :)
«Drizz`t» i grajmy :)
«Roksarius» Gulp gulp gulp
«Noys» Hej kolęda, kolęda, Jakoż pięknie brzmi, Niechaj nasze klany, Ją śpiewają dziś, Wszystkie wojny, zwykłe swary, Co nastały między nami, Na te Święto Narodzenia, Właśnie zawieszamy.
«Noys» to Nightshadow, z forum
«Noys» pięęęęeknie...
«Minstrella» ooo
«Aldi» Aaaa Oszukaniec
«Salem» Wesołych Świąt :]
«Aldi» Salem :)
«Salem» ho! ho! ho! Ile zacnych osób :D



«Drizz`t» Super Świąt życzę ... oraz zdrowych i równiutkich zębów :DDD
«Fenna» co za życzenia :D
«Fenna» nawzajem :D
«Conena» Sandariel, daj trzy miliony.
«Roksarius» To teraz zdrowie Sanda :)
«Roxane» Kochani, będą screeny w \"Gońcu\"?
«Conena» ojej, a ja taka nieuczesana :(
«Roksarius» :D:D
«Cahir» a mój nos nadal się świeci
«Cahir» nikt nie ma pudernicy?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz